سیستم هوشمند هتلی

سیستم هوشمند هتلی

هتل هوشمند به هتلی گفته می‌شود که با استفاده از سیستم‌ های هوشمند سعی در جایگزین کردن نیروی انسانی و ارائه بهتر خدمات رفاهی دارد. هوشمند سازی هتل‌ ها روندی رو به پیشرفت و توسعه را پیش گرفته است. اما در حال حاضر این هوشمند سازی بیشتر در زمینه سیستم‌ های تأسیساتی دیده می‌شود.

کنترل سیستم‌های حرارتی، کنترل پرده‌های برقی، کنترل سیستم‌های روشنایی از جمله امکاناتی هستند که در هتل‌ های هوشمند در نظر گرفته شده است. افراد با نصب اپلیکیشن هتل به‌ راحتی می‌توانند با گوشی هوشمند خود از خدمات هتل بهره‌مند شوند.

برای کسب اطلاعات درباره پروتکل هوشمندسازی ساختمان میتوانید با ما تماس بگیرید.


هتل‌ هوشمند

هتل هوشمند دارای مزایایی زیادی برای مسافران و هتل‌ داران است. مزایای این نوع هتل برای مسافران، دریافت خدمات رفاهی بیشتر است. فرد با سکونت در اتاق هتل می‌تواند آسایش و آرامش بیشتری را تجربه کند. علاوه‌ بر این برای استفاده از خدمات هتل نیازی به مراجعه مکرر به پذیرش هتل و استفاده از خدمه ندارد. بلکه می‌تواند به‌صورت آنلاین بسیاری از امکانات هتل را استفاده نماید و لذت اقامت در یک محیط لوکس را تجربه کند.

اما این مزایا تنها برای مسافران نیست؛ بلکه هتل داران نیز با هوشمند شدن هتل از مزایای زیادی بهره‌مند می‌شوند. از جمله مزایای هتل‌ های هوشمند برای هتل داران، کاهش هزینه‌ های مربوط به مصرف انرژی و نیروی کار است. علاوه‌بر این، هوشمند بودن هتل، جذب مسافر را افزایش می‌دهد و در درآمدزایی بیشتری را در پی خواهد داشت.


هتل هوشمند smart hotel

هتل هوشمند smart hotel امکانات مدرنی و ویژگی‌ های منحصر‌ به فردی نسبت به هتل‌ های سنتی دارد که آن را کاملاً متمایز می‌کند. برخی از امکانات و ویژگی‌ های هتل هوشمند smart hotel شامل موارد زیر می‌شود.


رزرو اینترنتی هتل و مشاهده اتاق‌ های قابل رزرو

رزرو اتاق در هتل هوشمند smart hotel به سادگی انجام می‌شود. افراد می‌توانند اتاق خود را از قبل به‌ صورت آنلاین مشاهده کرده و از امکانات آن مطلع شوند. سپس اتاق خود را به‌ صورت اینترنتی رزرو کنند. این در حالی است که در هتل‌ های سنتی باید حتما به‌ صورت حضوری مراجعه کرده و در صورت وجود اتاق خالی، رزرو را انجام داد.


وجود اتاق‌ های کارتی و سنسور های حرکتی

ورود و خروج به اتاق با استفاده از کارت‌ های هوشمند انجام می‌شود. علاوه‌بر این، با استفاده از سنسور های حرکتی، حضور فرد در اتاق مشخص می‌شود و لامپ‌ های اتاق به‌ طور خودکار روشن می‌شود.


کنترل هوشمند و از راه دور میزان روشنایی

در هتل هوشمند smart hotel امکان تنظیم نور و روشنایی برای لامپ‌ ها و لوستر ها ایجاد شده است. با استفاده از ریموت کنترل یا گوشی هوشمند می‌توان میزان روشنایی را کاهش یا افزایش داد. حتی کلید های برق نیز به‌ صورت کلید هوشمند و از نوع لمسی هستند.


تنظیم نور برای حالت‌ های مختلف 

یکی‌دیگر از ویژگی‌ هایی که در هتل هوشمند smart hotel در نظر گرفته شده است، تنظیم روشنایی مطابق با نیاز های فرد است. از آنجا که میزان نور برای تماشای تلویزیون با میزان نور برای مطالعه و سایر فعالیت‌ ها متفاوت است؛ در هتل هوشمند smart hotel این موضوع کاملاً رعایت شده است تا علاوه‌ بر تأمین نیاز های مسافر، در مصرف انرژی نیز صرفه‌ جویی شود.


کنترل هوشمند و از راه دور درجه حرارت سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی

کنترل هوشمند درجه حرارت سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی هتل هوشمند smart hotel، یکی‌دیگر از ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد هتل هوشمند است. افراد می‌توانند به‌ راحتی میزان دمای اتاق خود را از راه دور تنظیم نمایند. با استفاده از این ویژگی مسافر می‌تواند از راه دور، قبل از ورود به اتاق، دمای آن را تنظیم کند.


کنترل هوشمند پرده‌ های اتاق

در هتل هوشمند smart hotel، پرده‌ های اتاق از نوع برقی است. بنابراین با ریموت کنترل یا گوشی هوشمند به‌راحتی کشیده می‌شوند. مسافر می‌تواند در حالی که در اتاق بر روی کاناپه نشسته است با یک دکمه، پرده‌ ها را باز یا بسته کند.


امکان برقراری ارتباط مهمانان با پذیرش هتل به صورت آنلاین

با استفاده از هوشمند سازی برای ارتباط با پذیرش هتل، نیازی به رفتن به پذیرش نیست. بلکه می‌توان به‌ صورت آنلاین با پذیرش ارتباط برقرار کرد و سفارش خود را مطرح کرد. در خواست‌ هایی از قبیل: تعویض حوله‌ ها، جمع‌ آوری ظروف غذا، حمل چمدان‌ ها و درخواست غذا یا نوشیدنی به صورت آنلاین انجام می‌شود و کار را برای مسافران و هتل‌ داران آسان می‌کند.


کنترل هوشمند انرژی

کنترل هوشمند انرژی به خصوص در مواقعی که مسافر در اتاق حضور ندارد، بسیار حائز اهمیت است. این کار می‌تواند تا حد زیادی در هزینه‌ های ناشی از مصرف انرژی صرفه‌ جویی نماید. بنابراین میزان مصرف برق، گاز و سایر انرژی‌ ها در این روش کاهش چشمگیری خواهد داشت.


افزایش ایمنی مسافران هتل

در هتل‌ های هوشمند امکانات امنیتی بیشتری نسبت به هتل‌ های سنتی در نظر گرفته شده است. تکنولوژی استفاده شده در هتل، احتمال ورود افراد متفرقه به اتاق مسافر و سرقت را به حداقل می‌رساند. با استفاده از کارت‌ های هوشمند، ورود افراد متفرقه به اتاق امکان‌ پذیر نیست و از این طریق سرقت از اتاق غیر ممکن می‌شود.

هتل هوشمند با توجه به گسترش تکنولوژی یکی از نیاز های دنیای امروز است. اغلب کشور های پیشرفته هتل‌ های خود را به سمت هوشمند سازی پیش می‌برند.

ما در مقاله های قبلی درباره هوشمند سازی ساختمان اداری توضیح دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.


طراحی هوشمند سازی هتل 

پیشرفت تکنولوژی تاثیر شگرفی بر روی صنعت هتلداری و مهمانداری گذاشته است. هتل هوشمند پدیده ای است که موجب سودآوری هتلداران شده است و مزایای بی شماری به دنبال دارد. هدف سیستم هوشمند هتلی بهبود تجربه مشتری می باشد.

هوشمندسازی هتل دارای مزایایی مانند بهبود به کارگیری منابع انسانی، ارائه خدمات بهتر و بهبود مصرف انرژی می باشد. این سیستم هوشمند موجب بهره وری بیشتر خواهد شد. بخش عظیمی از هتل ها به سمت مدرن شدن و هوشمند شدن حرکت می کنند. این مسئله فرایند هتل داری را آسان تر خواهد کرد. استفاده از امکانات هتل موجب رضایت مسافران و تقویت صنعت توریسم و گردشگری می شود.

با افزایش اتوماسیون و هوش مصنوعی یک هتل سنتی به هتل هوشمند مبدل خواهد شد. طراحی هوشمند سازی هتل امکان رزرو و پذیرش توسط ربات ها را فراهم می کند. به این شکل مهمانان می توانند از طریق اپلیکیشن های موبایل جنبه های مختلف اتاق خود را کنترل کنند.

فناوری هتل های هوشمند موجب ایجاد تعامل بین انسان و ربات خواهد شد. هوشمند سازی هتل کلیه نیاز های یک مرکز اقامتی را برآورده می کند. در نتیجه آسایش مهمانان تضمین خواهد شد.

برای اطلاع از هوشمند سازی ساختمان میتوانید با ما در این مقاله همراه شوید.


طراحی و اجرا هتل هوشمند

ما به نمونه ای از طراحی و اجرا هتل هوشمند می پردازیم. در این طراحی در اتاق مهمان دو آیکون طراحی شده قرار می گیرد. با لمس مهمان آن ها فعال خواهند شد. یک پنل نصب شده در بیرون اتاق نیز وجود دارد که متناسب با نیاز کاربر فعال می شود. سیستم هوشمند هتلی قابل سفارشی سازی است و دارای امکانات زیر است:

در طراحی و اجرا هتل هوشمند امکان سفارشی سازی کردن آیکون های هتل وجود دارد.

در طراحی و اجرا هتل هوشمند می توان لوگو هتل را بر روی پنل های اتاق درج کرد.

در طراحی و اجرا هتل هوشمند مطابق با سلیقه مشتری صورت می گیرد. امکان سفارشی سازی و انتخاب رنگ پنل مطابق با دکوراسیون داخلی وجود دارد.

در طراحی و اجرا هتل هوشمند امکان درج بر روی پنل بیرونی با دیزاین ویژه وجود دارد.


هوشمند سازی هتلی

می توان هوشمند سازی هتلی را با سیستم کنترل تردد از طریق کارت RFID تجمیع کرد.

هوشمند سازی هتلی دارای سیستم تمام دیجیتال با امکان تعریف انواع سناریو جهت کنترل پرده ها، سیستم کنترل دما، سیستم روشنایی و ... می باشد.

طراحی هوشمند سازی هتل به مهمانان این امکان را می دهد که به صورت آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن با کارکنان هتل ارتباط برقرار کنند.

هوشمند سازی هتلی کلیه خدمات رفاهی را بالاترین کیفیت به صورت هوشمند ارائه می کنند. این موضوع میزان رضایت مسافران و مهمانان را بالا می برد.

مدیریت هوشمند موجب می شود تا مصرف انرژی به صورت بهینه در ساعات اوج مصرف انجام شود.

این گونه هتل ها مجهز به سیستم هشدار هوشمند برای مواقع آتش سوزی یا قطعی گاز و برق می باشند.

سیستم هوشمند هتلی، گزارش دقیقی مربوط به مصرف انرژی در بخش های مختلف هتل ارائه می کند.

طراحی هوشمند سازی هتل امکان شخصی سازی تجربه مسافران و مهمانان را با توجه به سابقه اقامت آن ها فراهم می کند.


هوشمند سازی اتاق ها

کنترل اتاق هوشمند موجب می شود مهمانان هنگام ورود و خروج از اتاق احساس راحتی کرده و اقامت لذت بخشی داشته باشند. هتل هوشمند آب و هوای مطلوبی را ایجاد می کند؛ زیرا دمای اتاق ها را می توان به صورت جداگانه تنظیم کرد.

امکان دسترسی سریع از طریق سیستم WLAN وجود دارد. این موضوع موجب اعتماد بین مهمانان و کارمندان هتل خواهد شد. ویژگی های استاندارد تا لوکس یک حمام فوق العاده با وجود طراحی هوشمند سازی هتل فراهم خواهد شد. فعالیت مداوم دستگاه ها شرایط مطلوبی برای مهمانان ایجاد می کند.

تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و پرده ها با استفاده از گوشی و تبلت هوشمند، هاب هوشمند و اسپیکر هوشمند از هر مکان متمرکزی قابل کنترل هستند. در برخی از هتل های هوشمند مهمانان این اجازه را دارند که با استفاده از تلفن همراه خود ترموستات اتاق را کنترل کنند. در نهایت دمای اتاق به صورت اتوماتیک توسط دستگاه تنظیم می شود.


سیستم مدیریت هوشمند هتلی

جدید ترین تکنولوژی ها در هتل هایی که مجهز به اینترنت اشیا هستند وجود دارد. اگر به دنبال یک تجربه شگفت انگیز هستید، هتل هوشمند همراه با فناوری های مدرن، بهترین گزینه ممکن است.


سیستم مدیریت هوشمند هتلی و بهبود سطح شخصی سازی

طراحی هوشمند سازی هتل فرصتی مناسب برای شخصی سازی فراهم می کند. برای مثال تلویزیون ها می توانند به شکلی تنظیم شوند که مهمانان را با اسم شخصی خطاب کنند. هتل هوشمند دارای کنترل مرکزی برای تنظیم شرایط داخلی اتاق می باشد.

با وجود فناوری اینترنت اشیا دستگاه های گوناگون می توانند به طور اتومات شرایط مطلوبی را ایجاد کنند. بلندگو ها و تلویزیون های هوشمند امکان دسترسی به اکانت شخصی افراد در سرویس هایی مانند Spotify و Netflix را فراهم می کنند.


سیستم مدیریت هوشمند هتلی و بهبود پایداری اتاق ها

یکی از مهم ترین مزایای مدیریت هوشمند هتل، بهبود پایداری وضعیت است. این موضوع منجر به صرفه جویی در اتاق ها می شود. می توان سیستم گرمایش را به گونه ای تنظیم کرد که به صورت اتوماتیک یک درجه حرارت مشخص را حفظ کرده و پس از رسیدن دمای اتاق به دمای از پیش مشخص شده، رادیاتور به صورت خودکار خاموش شود. می توان میزان روشنایی اتاق را با توجه به نور محیط در لحظه، به صورت اتومات کاهش یا افزایش داد.


سیستم مدیریت هوشمند هتلی تصمیم گیری هتلداران مبتنی بر داده

مدیران هتل های هوشمند خود را ملزم می دانند که از اطلاعات خصوصی مشتریان به صورت ویژه مراقبت کنند. زمانی که پای سیستم هوشمند هتلی در میان باشد، قوانین محافظت از داده ها به خوبی شفاف سازی شده و اطلاعات دریافتی از مشتریان می تواند مفید واقع شود.

در واقع می توان داده های کاربردی اصلی را حفظ کرد اما دستورات صوتی و اطلاعاتی که در دستگاه هایی مانند آمازون اکو ثبت شده اند، باید حذف شوند. این کار در انواع هتل هوشمند صورت می گیرد تا مثلا بتوانند محبوب ترین کانال های تلویزیونی اشخاص را تشخیص دهند. این فرایند، تصمیم‌گیری داده محور در انتخاب گزینه‌های از پیش تعریف شده را محقق می کند.


سیستم مدیریت هوشمند هتلی مدیریت هوشمند

دستگاه هایی مانند آمازون اکو با پرسش و پاسخ هوشمندانه از مهمان، دسترسی به اطلاعات را آسان تر می کنند. این دستگاه ها به سایر خدمات نیز متصل اند و برای نمونه مسافر این امکان را خواهد داشت که از smart hub در رابطه با رستوران سوال های خود را بپرسد. در هتل هوشمند می توان به سیستم رزرو رستوران متصل شده و اطلاعات را به صورت آپدیت دریافت کرد.


سیستم مدیریت هوشمند هتلی رزرو پارکینگ

با طراحی هوشمند سازی هتل، برای رزرو محل پارکینگ پیش از ورود، از اپلیکیشن های مخصوص و حسگر های هوشمند استفاده می شود. این کار هزینه های مربوط به مدیریت فردی موجودی های پارکینگ و کارمندان این بخش را کاهش می دهد. از همه مهم تر مهمانان تجربه دلچسب تری خواهند داشت.


سیستم مدیریت هوشمند هتلی و نقش موبایل

در سیستم هوشمند هتلی، امکان تحویل گرفتن اتاق از راه دور و حتی پس دادن آن با موبایل وجود دارد. این موضوع باعث می شود مدیران هتل بتوانند نیاز های پرسنلی خود را بهتر پیش بینی و کنترل کنند. این تکنولوژی هنگام ورود مهمانان، کارمندان هتل را مطلع می سازد.

در هتل هوشمند دسترسی به اتاق ها از طریق تلفن هوشمند امکان پذیر است. این کار هزینه های ناشی از چاپ کارت های پلاستیکی و ضرری که برای محیط زیست دارند را از بین می برد.

برای اطلاع از چگونگی استفاده از کلید تاچ میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.


هتل هوشمند

 با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سیستم‌های هوشمند، ساخت هتل هوشمند در سراسر جهان روز به روز در حال گسترش است. سیستم مدیریت هوشمند هتلی هم برای صاحبان هتل‌ها و هم برای مهمانان یک هتل، مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد و باعث بهره‌وری و بهبود امکانات یک هتل خواهد شد. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از هتلداران اقدام به طراحی و اجرا هتل هوشمند کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن هوشمندسازی هتلی را انجام دهند. با ما همراه باشید تا شما را با طراحی هوشمند سازی هتل و جزئیات سیستم مدیریت هوشمند هتلی آشنا کنیم.

 هتل هوشمند چیست؟

 هتل هوشمند، به هتلی گفته می‌شود که دارای تجهیزات هوشمندسازی حرفه‌ای و تخصصی است که می‌تواند مدیریت را برای صاحبان و هتلداران ساده‌تر کند. هتل‌های هوشمند دارای تجهیزات متفاوتی هستند که مرتبط با هم کار می‌کنند و امکان کنترل آن‌ها از راه دور وجود دارد. هتل هوشمند می‌تواند اقامت راحت‌تری را برای مهمانان به وجود آورد. از طرفی بسیاری از چالش‌ها و نگرانی‌هایی که میان صاحبان هتل وجود دارند با کمک هوشمند سازی هتلی قابل رفع هستند. در حال حاضر روز به روز به شمار هتل‌های هوشمند در کشور ایران افزوده شده است. البته نوع تجهیزات استفاده شده برای طراحی و هوشمند سازی هتل‌های مختلف با هم متفاوت بوده و همین موضوع باعث شده تا شرایط هر یک از هتل‌های هوشمند و امکاناتی که در این هتل‌ها در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند، متفاوت باشد.

 اهمیت اجرای smart hotel هتل هوشمند

 smart hotel هتل هوشمند، به واسطه داشتن تجهیزات مختلف بدین شکل راه‌اندازی شده است. هتل‌های هوشمند می‌توانند دغدغه مهمانان را برای تنظیم نور، گرمایش و سرمایش و همچنین تهویه داخل اتاق برطرف کنند. از طرفی با کمک این سیستم‌ها می‌توان تا حد زیادی از مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرد. تصور کنید که یک سیستم گرمایش و یا سرمایش هوشمند در smart hotel هتل هوشمند وجود دارد که فقط در هنگام ورود مهمانان و زمانی که هوای اتاق مطلوب نیست، شروع به کار می‌کند. در این صورت حتی اگر مهمانان فراموش کنند که قبل از خروج خود سیستم گرمایشی یا سرمایشی را خاموش کنند، این تجهیزات به صورت خودکار خاموش خواهند شد. بنابراین، مزایای اجرای smart hotel هتل هوشمند از دو جهت قابل بررسی است. این هتل‌ها می‌توانند به واسطه داشتن امکانات عالی، راحتی مهمانان را در هتل تامین کنند و بسیاری از امور را بدون دخالت مهمانان انجام دهند. از جنبه دیگر مدیران هتل‌ها و پرسنل آن‌ها نیز می‌توانند با سیستم مدیریت هوشمند هتلی، بسیاری از امور را به این سیستم هوشمند هتلی بسپارند و کمتر با چالش‌های مختلف در هنگام مدیریت هتل‌ها مواجه شوند.برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه تجهیزات خانه هوشمند بپردازید.

 تجهیزات طراحی هوشمند سازی هتلی

 برای طراحی هوشمند سازی هتلی می‌توان از تجهیزات بسیار متنوعی استفاده کرد که هر کدام برای تسهیل امور در هتل‌ها مناسب هستند. از جمله تجهیزاتی که بدین منظور استفاده می‌شوند، عبارتند از:

 سیستم قفل هوشمند

 سیستم قفل هوشمند، یکی از انواع سیستم‌هایی است که می‌تواند برای طراحی هوشمند سازی هتلی مورد استفاده قرار گیرد. این سیستم‌ها به صورت کارتی، رمزی و یا با اثر انگشت کار می‌کنند. باز شدن سریع اتاق هتل بدون نیاز به فشار دادن دکمه، وارد کردن کلید و ... از جمله مزایای این سیستم در هتل‌های هوشمند است.

سیستم گرمایش و سرمایش هوشمند

 سیستم گرمایش و سرمایش هوشمند که در مجموع می‌توان به آن سیستم تهویه مطبوع هوشمند نیز گفت، یکی از انواع سیستم‌هایی است که برای smart hotel هتل هوشمند استفاده می‌شود. این سیستم با کمک یک سنسور تشخیص دما کار می‌کند و می‌تواند دمای داخل هتل را تشخیص دهد. هر زمانی که نیاز باشد این سیستم‌ها کار می‌کنند و در برخی از مواقع نیز خاموش می‌شوند. امکان کنترل این سیستم‌ها به‌صورت از راه دور نیز وجود دارد.

 سیستم روشنایی هوشمند 

 سیستم روشنایی هوشمند در بسیاری از انواع هتل هوشمند به کار می‌رود. این سیستم‌ها می‌توانند در اتاق هتل‌ها و یا در راهرو کار گذاشته شوند. سیستم‌های روشنایی هوشمند که با کمک سنسورهای حرکتی کار می‌کنند، می‌توانند در راهروها و راه پله‌ها کار گذشته شوند. همچنین، امکان کنترل روشنایی داخل اتاق‌ها بر اساس نور روز، نور داخل اتاق و همچنین در ساعات متفاوت وجود دارد.

 سیستم‌های اطلاع از راه دور

 یکی از سیستم‌هایی که می‌تواند برای هوشمند سازی هتلی مورد استفاده قرار گیرد، سیستم اطلاع از راه دور است. این سیستم می‌تواند برای هوشمند سازی انواع هتل و اتاق‌های آن مورد استفاده قرار گیرد. به طوری که امکان ارتباط مهمان را به‌صورت غیر مستقیم از راه دور با پذیرش و واحدهای مختلف فراهم می‌کند. این سیستم‌ها تنوع بالایی دارند و می‌توانند به صورت اینترنتی نیز کار کنند.

 مشاوره طراحی و اجرا هتل هوشمند

 در صورتی که قصد طراحی و اجرا هتل هوشمند را دارید، باید از شرکت‌هایی که این خدمات را به شما ارائه می‌کنند؛ کمک بگیرید. طراحی و اجرا هتل هوشمند هتل نیاز به تخصص و تجربه دارد. از طرفی با توجه به بودجه‌ای که برای این کار اختصاص داده شده است، باید از تجهیزات مناسب استفاده کرد. پیشنهاد ما این است که جهت استفاده از سیستم مدیریت هوشمند هتلی، به مراکز طراحی و اجرا هتل هوشمند مراجعه نمایید. بر اساس بودجه، نوع هتل و تعداد اتاق‌های موجود در هتل، بهترین تجهیزات برای سیستم هوشمند هتلی به شما پیشنهاد خواهند شد.

مطلب پشنهادی: خانه هوشمند knx

 هزینه سیستم مدیریت هوشمند هتلی

 سیستم هوشمند هتلی می‌تواند با تجهیزات مختلفی اجرا شود که این موضوع روی هزینه سیستم مدیریت هوشمند هتلی موثر است. برای طراحی و اجرا هتل هوشمند، لازم است که در ابتدا کارفرما به طور دقیق بودجه خود را برای خرید و اجرای سیستم هوشمند هتلی مشخص کند. پس از آن می‌توان با استعلام قیمت از تجهیزات قابل استفاده برای سیستم هوشمند هتلی، می‌توان از قیمت دقیق طراحی هوشمند سازی هتلی مطلع شد. در این مقاله در مورد سیستم هوشمند هتلی و تجهیزات قابل استفاده برای این سیستم صحبت کردیم. با توجه به مزایای طراحی هوشمند سازی هتلی، می‌توان از تجهیزات مختلف بدین منظور استفاده کرد. تجربه ثابت کرده است که smart hotel هتل هوشمند، می‌تواند محبوبیت بیشتری در میان مسافرین و مهمانان داشته باشد.


image
image

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید

02126110991
مقاله های مرتبط
×